Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


Prodej bytu 3+1,Praha 8 - Ládví, 2min. od metra C - PRODÁNO

Prodej bytu 3+1,Praha 8 - Ládví, 2min. od metra C - PRODÁNO

Prodej bytu 3+1,Praha 8 - Ládví, 2min. od metra C - PRODÁNO

Popis nemovitosti

 

Prodej bytu 3+1,Praha 8 - Ládví, 2min. od metra C - PRODÁNO

Nabízíme k prodeji byt 3+1 o rozloze 63m2 + balkon 4m2 s praktickou dispozicí neprůchozích pokojů. Dům se nachází pouhé 2 minuty chůze od stanice metra C Ládví. Jednotka samotná pak v 11. patře panelového domu, který prochází revitalizací 3/2024 byly dokončeny generální opravy rozvodů elektřiny.

Byt má zděné jádro, plastová okna a částečně zrekonstruované rozvody elektřiny (16A). Je v dobrém a udržovaném stavu, připravený k okamžitému nastěhování / pronajímání. Popřípadě je připraven na Vaší novou vizi a budoucí vzhled.

Hlavní benefity

Měsíční náklady dosahují včetně fondu oprav 5 144 Kč + poplatky za elektřinu, plyn a internet. V domě aktivně působí plně funkční společenství vlastníků jednotek (SVJ), které zajišťuje bezproblémový chod a údržbu. Současně mají naplánovaný harmonogram oprav, o který se s Vámi rádi podělíme.

Tento slunný a prostorný byt 3+1 představuje skvělou příležitost jak pro investory, tak pro pár i rodinu, kteří hledají dostupné bydlení v klidné lokalitě a skvělou dostupností na metro v lokalitě Prahy 8. Neváhejte mě kontaktovat pro více informací či sjednání prohlídky.

Videoprohlídka

3D scan

PŘEDPROHLÍDKOVÉ VIDEO

SCHŮZE SVJ

SPOLEČENSTVÍ VLASTNÍKŮ JEDNOTEK TAUSSIGOVA 1165-1171
Taussigova 1165/15, 182 00 Praha 8

Podklad pro Shromáždění SVJ konané dne 28. května 2024

Vážení členové SVJ,
dovoluji si Vás seznámit se Zprávou o činnosti SVJ Taussigova 1165-1171 za uplynulé období, tj. rok 2023 a část roku 2024 do konání Shromáždění. Během této doby se výbor SVJ scházel v pravidelných měsíčních intervalech. Byl vždy usnášeníschopný. Jednotliví členové výboru samostatně řešili aktuální problémy. Mezi členy výboru rovněž fungoval častý e-mailový kontakt a probíhalo schvalování urgentních akcí per rollam. Dále se členové výboru a kontrolní komise zúčastňovali středečních úředních hodin pro vlastníky. Cílem práce výboru a kanceláře SVJ je být s vlastníky v pravidelném kontaktu, vyslechnout si jejich názory a požadavky a bezprostředně se zapojit do jejich řešení. Komunikace s vlastníky probíhala i přes nástěnky, webové stránky obyvatele.cz, kde pravidelně zveřejňujeme důležité informace týkající se správy domu. O nejdůležitějších akcích vás rovněž informujeme hromadnými emaily, pokud máme k dispozici vaše kontaktní údaje.

 

1.Organizační aktivity a pravidelné činnosti
V říjnu 2023 proběhlo Shromáždění, na kterém jsme schválili následující důležité úkoly: realizace výměny elektroinstalace ve společných prostorách domu, výměna vodoměrů, výměna vodoinstalace z 1. patra do kolektorů.
Výbor SVJ kromě úkolů schválených Shromážděním řešil havarijní stavy a pravidelnou údržbu. Výbor zajistil zákonem dané revize plynu, elektřiny, výtahů a požární revize a dle revizních závěrů následné opravy, např. ve stoupačkách bude žlutě natíráno plynové potrubí. Odečty topení a vody byly provedeny při výměně vodoměrů.
Výbor spravuje nájemní smlouvy (nebytové prostory, antény, kolektory atd.), vytváří dodatky k zajištění korekce finančního plnění. V roce 2023, pokud to smlouva dovolila, zvedl příjmy z nájmu o 10 %. Podařilo se ukončit nevýhodnou smlouvu na nebytový prostor 1165 (prodejna obuvi) a uzavřela se od 1. 4. 2024 nová smlouva s Kolektory a.s., které zde budou mít technické zázemí, s téměř 7x vyšším nájemným, než bylo původní.
Výbor se stará o vedení spořicích účtů tak, aby byl dostatek volných finančních prostředků pro správu objektu a zároveň byly vklady úročeny a všechny pojištěny. Máme 7 spořicích účtů nebo termínovaných vkladů, kdy se výše úroků za loňský rok pohybovala okolo 700 tis. Kč.
Po odcizení kontejneru ve stání 1171 jsme kontejner prozatím nenechali nahradit a roční úspora činí cca 85 000 Kč/kontejner.
Dle nové vyhlášky č. 38/2022 se SVJ nařizuje povinná kontrola systému vytápění. Spoluprací s ostatními výbory SVJ, zde např. s SVJ Hlaváčova, jsme dosáhli poloviční ceny za provedení dané kontroly.
Vytvořili jsme aktuální databázi vlastníků včetně nájemníků, pokud nám byly údaje od vás poskytnuty, nutnou pro správu domu. Kontakty nám rovněž umožňují rychlý zásah při haváriích. Zjistili jsme, že několik vlastníků při převodu bytové jednotky opomnělo převést podíl na 5 nebytových prostorech. Noví vlastníci si toho pravděpodobně nejsou vědomi, a proto budou upozorněni, aby převod dořešili.
Revidovali jsme pojistnou smlouvu na dům, která bohužel kvůli častým pojistným událostem byla navýšena na 125 000 Kč ročně, se spoluúčastí 5 000 Kč. Z tohoto důvodu budou graffity odstraňovány pouze 2x ročně, na jaře a na podzim.
Po domluvě s Odborem životního prostředí MČ Praha 8 bude přistaven do prostoru u ZUŠ kontejner na kov. Přidání kontejneru na plast je v jednání.

2.Aktivity podporující kvalitu bydlení na sídlišti Ďáblice
Výbor SVJ se angažuje spolu s ostatními SVJ a družstvy ze sídliště Ďáblice v akcích zaměřených proti výstavbě výškových domů na našem sídlišti. Nyní se diskutuje především o povolení bourání bývalého komplexu Včely v ulici Tanvaldská (prodejna Norma), kde je v plánu následně výstavba dalších výškových bytových domů, jež byla bohužel schválena ještě před dokončením nového územního plánu. Ačkoliv nejsme účastníky stavebního řízení, výstavba výškových domů v naší blízkosti nás negativně ovlivní. Proto bychom spolek Krásné Kobylisy v jejich činnost navrhli podpořit i v letošním roce.

3.Stavební úpravy domu
Časté havárie ležatého potrubí teplé vody a zpátečky v kolektoru výbor řešil jeho výměnou za cenu 663 000 Kč. Jedna z havárií v únoru 2023 vytopila kancelář SVJ, kde zasahovali i hasiči. Kancelář nechal výbor opravit, hrazeno z pojistky domu.
Na základě havárie kanalizace ve vchodě 1165 jsme nechali v září 2023 i preventivně prohlédnout a pročistit ležaté kanalizační potrubí u všech vchodů. Vzhledem k jejich stáří nás čeká jejich výměna.
Zajistili jsme drobné klempířské opravy střechy, parapetů, trhlin a děr západní strany fasády, často zapříčiňující výskyt mokrých skvrn a plísní v bytech, rozsáhlejší akce proběhla v říjnu 2023. Celkově se vynaložilo 270 000 Kč.
Od prosince 2023 začala výměna elektroinstalace ve společných prostorách. Akci provádí společnost PRE a je v celkové hodnotě 20,8 mil. Kč. Zaplatili jsme zálohu 6,5 mil. Kč a zbylá část bude splácena měsíčně od října 2024 po dobu jednoho roku. Stavba byla plně pod kontrolou technického dozoru, který se mimo pravidelné prohlídky stavby scházel s realizátorem a výborem každých 14 dní na kontrolním dni. Podařilo se nám úspěšné dotáhnou dílčí činnosti – změna elektroměru na 3fázový či navýšení výkonu dle požadavků vlastníků, osvětlení komor v 15. patře, nová zvonková tabla a jmenovky, posílení úklidu, připravené trubkovody pro datové kabely kamer a dálkových odečtů vodoměrů, nouzové osvětlení napojené na centrální zdroj, sjednocení / zmenšení počtu elektroměrů pro společné prostory a výtahy, vybudování WC pro řemeslníky, vytvoření prostoru pro datové kabely poskytovatelů internetu atd. Všechny datové rozvody jsou nyní vedeny v trubkách schované v rozvaděči či kastlíku. Je tam místo i pro dodatečná připojení, tzn. nové rozvody nesmí být vedeny mimo v lištách. Všem vlastníkům bude po předání díla vhozena do schránky klička na otevírání rozvaděčové skříně.
Od února 2024 probíhá postupná výměna vodoinstalace z 1. patra do kolektoru. Odhadovaná výše nákladu je 300 000 Kč. Tato část je nejvíce namáhaná velkým tlakem vody a zaznamenali jsme několik havárií. Poté bude následovat protipožární utěsnění kolektoru od bytové části domu právě v průchodech vodoinstalace, což je závěr revizní zprávy provedené Kolektory a.s. Problém při realizaci činil malý přístup k vodoměrům a trubkách ve stoupačkách. Až se bude měnit vodoinstalace kompletně, budou se muset otvory rozšířit, aby práce mohly být provedeny. Bourací práce, zpětné dozdění do požadovaného stavu a základní revizní dvířka budou hrazeny z fondů SVJ. Finální úpravu (obklady, …) si hradí vlastník samostatně.

4.Opravy, údržba a havárie za rok 2023
Výbor SVJ zajistil řadu menších oprav. Jmenovitě se jednalo o výmalby prostoru u komor v průchozích chodbách za 62 000 Kč, umytí východní strany fasády za 30 000 Kč, opravy stoupaček a uzávěrů topení/voda stály 265 000 Kč, servis a oprava výtahů 240 000 Kč a další drobné opravy v hodnotě 100 000 Kč. Do dalších oprav řadíme kontroly a čištění odvětrání stoupacího vedení odpadů na střeše objektu, zámečnické opravy, opravy zvonkových tabel, opravy omítek ve společných prostorách, odstraňování plísní, opravy po zatékání, odstraňování grafitů z obkladů, průchozích chodeb, nadstavby a venkovních částí pronajímaných nebytových prostor, výměny žárovek, opravy přístupového čipového systému, seřizování zavírání dveří, drobné opravy úklidových komor, nátěr dveří výtahu, čištění od holubího trusu, oprava sítí, držáky na letáky atd.
Jako každý rok jsme řešili škodné události způsobených přírodními živly nebo vandaly. Nejčastěji jsou poškozovány výtahy, fasáda, sítě proti ptactvu, společné prostory, pronajímané nebytové prostory zvenčí, zvonky, odkládání nadrozměrného odpadu u kontejnerů, krádeže na společných lodžiích, v kolárnách a kójích. Úhrada daných škod činila okolo 100 000 Kč a je hrazena z prostředků SVJ, čímž se na úhradě podílíme kolektivně. Určitá část byla pokryta pojistkou.

5.Plánované opravy
Na základě požadavků, které vlastníci vznesli na minulém Shromáždění nebo v průběhu roku, připravil Výbor SVJ možnosti realizace a cenové nabídky na zásadní rekonstrukce pro další období. Bude potřeba pečlivě zvážit, které z navrhovaných investic odsouhlasíme k realizaci, a které prozatím odložíme.
Výmalba 0,28-3 mil. Kč – rozložení nákladů – výmalba vestibulů 0,28 mil. Kč, výmalba chodeb + schodiště 1,4 mil. Kč, výmalba spojovacích chodeb 0,2 mil. Kč, odstranění linkrusty (olejová malba do výše 1,5 m) 1,26 mil. Kč. 


6.Kamerový digitální systém do vstupních prostor za 0,6 mil. Kč – kamery by byly 2 v každém vchodě, 2 v úzkém prostoru u kadeřnictví a 1 u kanceláře SVJ, celkem 17 kamer. Nevýhodou je, že záznamy smí vůči pachateli použít pouze Policie nebo 1, maximálně 2 odpovědní pracovníci mohou jít pachatele napomenout. Záznamy nelze zveřejňovat.
Vstupní čipový systém 0,65-1,7 mil. Kč – rozložení nákladů - nový software (uživatelsky příjemnější pro ovládání, má i více funkcí, lze ovládat rovněž chytrým telefonem, méně poruchový, doplnění záložního zdroje pro případ výpadku elektřiny GSM komunikátorem, který bude oprávněné osoby informovat o výpadku elektřiny, lepší servis) včetně bezpečnostních čipů a nových čteček, které nelze kopírovat 0,65 mil. Kč, čipový systém k výtahu a doplnění čtečky na vstup z vestibulu na schodiště 0,4 mil. Kč a uzavření schodiště dveřmi 0,35 mil. Kč. Přidání čipu k výtahu vyžaduje součinnost s MSV Liberec a zásah do řízení výtahů, což si vyžádá další náklady – odhad 0,3 mil. Kč, dále naučit vlastníky obsluhovat vícefázové pouštění do domu (nejprve dveře, pak chvíli počkat a až poté otevřít výtah), uzavření schodiště může ztížit evakuaci při různých haváriích.
Zateplení a renovace západní fasády 30-40 mil. Kč – variantní studie (zateplení, zasklení lodžií, žaluzie, výměna zábradlí, přistavení nových lodžií, …). Zde se výbor nechá inspirovat ostatními domy na sídlišti a vezme v úvahu i nové technologie.


Další opravy budou provedeny, jestliže bude docházet k haváriím, tzn. technický stav si to vynutí - oprava rozvodů teplé a studené vody ve stoupačkách za 2,5 mil. Kč, výměna kompenzátorů svislých rozvodů topení za 1 mil. Kč, údržba výtahů včetně osvětlení prahu výtahu dle nové vyhlášky za 1 mil. Kč.
V dlouhodobém plánu je např. kompletní rekonstrukce výtahů, výměna odpadů, výměna ležaté kanalizace, výměna termostatických ventilů, vyvážení tepelné soustavy a fotovoltaika.

7.Stížnosti a žádosti vlastníků a nájemníků a operativní činnosti
Výbor SVJ se věnoval žádostem členů SVJ, např. zlepšení úklidu, zatékání do bytů, tvorba plísní, instalace bodců proti ptákům, reklamace vyúčtování, netěsnost vodoměrů, snížení hlučnosti výměníkové stanice, kouření ve společných prostorách. Stížnostem na prach při rekonstrukci elektroinstalace jsme se snažili vyhnout posílením úklidu o sobotách. Jsme si vědomi toho, že ani toto občas nepostačovalo, ale taková rozsáhlá rekonstrukce se bohužel bez prachu a hluku neobejde. Rádi bychom poděkovali těm, kteří byli tolerantní a sami si i uklízeli.

 

 

Milan Břečka

Jsem realitní makléř se specializací na lokalitu Praha 5 - Košíře, Jinonice, Motol. Umím však také prodat byt/ dům, les, louka, chaty a chalupy, kanceláře, nebytové prostory, v celé Praze.

 

Kdo je Milan Břečka

Jsem je zkušený a stále učící se realiťák razící heslo:

BUĎ MÁŠ VÝSLEDKY NEBO VÝMLUVY. NEMŮŽEŠ MÍT OBOJÍ

Jsem týmový hráč, proto se obklopuji týmem lidí, kteří jsou zaměřeni na spokojenost klienta a kvalitně odvedenou práci. 

  1. Hodinový manžel - skvělý pán se vstřícným přístupem a odhodláním uspět 
  2. Studio Barák - nafotí, natočí, připraví, otextují, nadabují a další... 
  3. Sabina - asistentka a klíčová postava v mém týmu ( má skvělý zákaznický přístup a prostě dýchá pro Vás)

Mám zkušenosti s typy majitelů:

  • rozhádaní majitelé
  • rozvádějící se manželé
  • dědicové
  • introverti ( neradi komunikující)
  • učitelé
  • podnikatelé
  • psychologové
  • obchodníci a majitelé firem
  • developeři
  • cizinci
  • mladý pár nemající zkušenost
  • investoři
  • a další....

 

Prodal jsem:

  • developerský projekt ( Třebonice) 
  • byty
  • domy ( velké či malé)
  • pozemky - lesy, louky, luky, pole
  • prodejnu
  • a další....

Vize

Sen je být nejdoporučovanější makléř v Košířích, Jinonicích a Motole. Lidé si mé jméno předávají a sdílejí protože věří, že Milan Břečka se o prodej a celou jeho problematiku postará.  


Milan Břečka

Kontaktní formulář

Stáhnout PDF