Tip pro Vás:
Jak poznat dobrého makléře? Tenhle trik funguje! ?
Zavolejte a ověřte jak bude prodávat / prezentovat Vaší nemovitost, zjistitěte zda Vám zavolá zpět, zjistěte jak dobře zná své nabídky.
1) PŘÍPRAVNÁ
2) PREZENTAČNÍ
3) PROPAGAČNÍ
Hodinový manžel dokáže nacenit a zajistit (doporučené) opravy, aby nemovitost při prohlídce udělala na potenciální kupce skvělý první dojem.
Ke každé zakázce děláme podrobnou kalkulaci
Atraktivní fotky zvyšují zájem, odlišují se od konkurence a motivují zájemce mimo jiné k prohlídce.
Tento nástroj využívám nejčastěji, když je dům / byt před rekonstrukcí. Cílem je ukázat zákazníkovi možný potenciál, jak by mohl dům /byt vypadat po rekonstrukci. To však nekončí, je třeba takovouto vizualizaci spočítat, kolik by to stálo, aby byla skutečně realizovatelná. To je však další příběh ( odkaz na článek)
Můžete mít profesionální fotky, ale pokud interiér bytu / domu nebude připravený tzv. Home Staging, tak Vám skvělé fotky nepomohou. Proč myslíte, že hotelové řetězce mají vždy perfektně interér připravený ( aranžovaný) ? NO PŘECI ABY OSLOVIL ZÁJEMCE MEZI KONKURENCÍ.
Nezapomeňte se podívat i na počasí, také hraje roli v celkovém dojmu z fotky.
Nevýhodou reálného Homestagingu je časová náročnost
Dnešní možnosti počítačové grafiky vybavení interiéru mi umožňují vybavit místnosti rodinného domu. Tento způsob bývá často více efektivní jak z pohledu času tak z pohledu peněz. Cíl je vždy stejný předložit potenciál možného využití a uspořádání místností.
Někteří lidé jsou vizuální, jiní analytičtí. Text musí být výstižný, čtivý, strukturovaný odstavci, nadpisy atd. Současně je třeba připravit text pro videoprohlídku
Video je fenomén. Inzerát, který obsahuje video prohlídku má až o 600 % vyšší návštěvnost. Efektivní je cílit reklamu na video prohlídku.
Jedna věc je pro potenciálního zájemce velmi důležitá. Mít představu o prosotru. Jak by mohl v nemovitosti žít, jak ji zařídit, jak se "vejít".
Každý se v půdorysu orientuje jinak, proto je třeba používat co nejpřehlednější způsob.
Při prodeji jsou důležité přesné informace. Například to, jestli se jedná o užitnou nebo podlahovou plochu. Jaké jsou měsíční náklady nemovitosti. U bytu je pak důležité například, jak je to s fondem oprav a hospodařením bytového družstva či SVJ.
majiteli nemovitosti, posílám on-line odkaz pro vyplnění (náhled)
Průkaz energetické náročnosti budov.
42 % nemovitostí v ČR má chybně uvedeno písmenu G mimořádně nehospodárná. Často se potenciální zájemce neozve právě proto, že vidí G. A přitom je důvodem jen špatně odvedená práce makléře v prezentaci nemovitosti. Dnešní zájemce řeší jaké jsou k hypotéce měsíční náklady / rozpis služeb.
Nejmodernější technologie pro prodej nemovitosti. Díky 3D scanu získá zájemce detailní přehled.
Jedná se o obrovsky efektivní video. Rozhovor vytváří důvěru v prodávanou nemovitost. Podívejte se, jak může takové povídání vypadat. Jedná so o rozhovor s majitelem, který sdílí ideu, kvalitu provedeného materiálu k prodeji domu za více než 59 mil. Kč.
TECHNICKÁ INSPEKCE
Detailní odborné prověření nemovitosti („inspekce nemovitosti“) pomůže identifikovat závady včetně jejich závažnosti. Současně Vám tato inspekce dává do ruky zbraň, že Váš dům je v pořádku a v perfektní kondici. Současně si ušetříme čas dotěrnými dotazy či schůzky se stavaři.
Dnes nestačí jen inzerovat na realitních serverech. Vytvářím pro vaši nemovitost stránku, kde bude prezentována jen a pouze ta vaše. Například takto:
1. https://milanbrecka.cz/prodej-usedlosti-zitenice
2. https://milanbrecka.cz/bytovy-dum-nachodska
3. https://milanbrecka.cz/stavebni-pozemek-kamenice-teptin
Při propagaci nemovitosti samozřejmě nevynechám žádný významní realitní portál. Ten kdo kupuje musí zkrátka vědět, že tu pro něj nemovitost máme
Udržet vaši nemovitost na prvních pozicích na realitních portálech je povinnost profesionála. Docílíme toho tzv. topování. Stojí to každý den peníze, ale u mých nemovitostí je denní topování samozřejmost.
Současně je třeba udržovat inzerát aktuální v ročním období + aktualizace na internetu.
Různé realitní portály umožňují různé zvýhodněné pozice - zviditelnění inzerátu. Využít těchto placených pozic má smysl, díky tomu nabídneme vaši nemovitost mnohem většímu počtu zájemců.
POPULÁRNÍ PRO DNEŠNÍ DOBU
Krátká sekvence, která představí hlavní benefity a lokalitu. Cílem je přimět sledující k prokliku a získání bližších informací.
V mé databázi kontaktů je tisíce klientů, kteří prodávají, kupují... dáme jim vědět, že právě vaše nemovitost je na prodej.
Chcete zvýšit svou šanci vámi vybraný byt získat ? Pak dodržte tyto pravidla a byt může být Váš.
Klíčový prvek klidného průběhu nájmu včetně včasné úhrady je výběr nájemníka. Jak na to najdete ve videu.
Sočuasně takovému zájemci o pronájem posílám k vyplnění formulář, kde kvalifikuji zda se do konkrétního nájmu daného majitele hodí.
Majitel se rozhodl po svém bydlení a následně po bydlení svých nájemníků byt prodat.
Na základě recenzí jsme opět prošli celým bytem a nacenili jednotlivé práce.
Zde vidíte výsledek:
Prodej bytu a jeho stav po odstěhování majitele. Opět jsme s svým týmem:
1. Připravil Kalkulaci
2. Odsouhlasil rozsah a kalkulaci
3. Do 14 dnů zajistil opravu
4. Odsouhlasil a nechal zaplatit majitele
5. Pířpprava bytu k prodeji
Majitel má požadavek na dosažení maximální ceny s tím, že potřebuje pomoci s přípravou.
Po první schůzce jsme se dohodli, že mám kontakty a zkušenosti na to, celou opravu zajistit. Viz. video:
Fáze opravy a její proměna:
Poslední fáze byla připravit prodejní video, které osloví požadované zájemce. Jsme si vědomi konkurence, která prodává byty již po kompletní rekonstrukci a těm jsme nechtěli konkurovat. Současně jsme věděli, že hluk z ulice omezuje atraktivitu bytu.
Díky tomu, že jsme si vědomi nevýhod a současně i výhod, nastavili jsme cenu 5,9mil. a díky konkurenci, která byla cenově přespříliš vysoko našli jsme několik zájemců, kteří byli ochotni mezi sebou vyjednat cenu až na částku 6,1mil. tedy majitel naprosto spokojen.
Dobrý den,
jsem AI verze Milana. Pomáhám mu pečovat o návštěvníky jeho webu v době, kdy on je na prohlídce či na podpisu rezervační smlouvy a nemůže sám odpovídat.
Ptej se mě na cokoliv z oboru realit. Pokusím se ti odpovědět stejně dobře jako skutečný Milan. Pokud bych si nevěděl s něčím rady, dám vědět Milanovi, aby se ti ozval osobně.
Sem napište svůj dotaz:
Jsme efektivní, můžeme zavolat a současně můžete vyplnit náš on-line Dotazník k prodeji bytu. a nebodotazník k prodeji domu
Jsem je zkušený a stále učící se realiťák razící heslo:
BUĎ MÁŠ VÝSLEDKY NEBO VÝMLUVY. NEMŮŽEŠ MÍT OBOJÍ
Jsem týmový hráč, proto se obklopuji týmem lidí, kteří jsou zaměřeni na spokojenost klienta a kvalitně odvedenou práci.
Mám zkušenosti s typy majitelů:
Prodal jsem:
Zakládám si na:
Recenzích neboť věřím, že osobní doporučení na základě vlastní zkušenosti Je NEJVÍC.
Filozofie
Rád propojuji svět investic jako investor a současnou znalost potřeb kupujících z každodenní komunikace lidí hledajících bydlení přes 12let.
Mám za sebou několik investičních nemovitostí a malé developerské projekty, na kterých sbírám zkušenosti, které opět rád přenáším do realit a zlepšuji tak prodejnost majitelům nemovitostí.
Bez důvěry nelze úspěšně prodat. Důvěra v makléře je klíčovým prvkem.
Majitel očekává výsledky, které vedou k vyhledání Kupce.
Tvoje doporučení je základem pro dlouhodobou spolupráci. Mým cílem je budovat vzhtah a být rodinným makléřem.
Nejlepší je se potkat a zjistit, zda se propojíme se společnou vizí, jak má prodej vypadat.
Úspěšné kroky k prodeji