Načítání...

Jak pracuji

Tip pro Vás: 

Jak poznat dobrého makléře? Tenhle trik funguje! ?

Zavolejte a ověřte jak bude prodávat / prezentovat Vaší nemovitost, zjistitěte zda Vám zavolá zpět, zjistěte jak dobře zná své nabídky.

 Prodej je týmová práce a dělí se na 3 fáze:

1) PŘÍPRAVNÁ

2) PREZENTAČNÍ

3) PROPAGAČNÍ 

1

1.PŘÍPRAVA

Hodinový manžel dokáže nacenit a zajistit (doporučené) opravy, aby nemovitost při prohlídce udělala na potenciální kupce skvělý první dojem.

Ke každé zakázce děláme podrobnou kalkulaci

 

2

2. PREZENTAČNÍ ČÁST

3

PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE

Atraktivní fotky zvyšují zájem, odlišují se od konkurence a motivují zájemce mimo jiné k prohlídce. 

PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE 1 PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE 2
PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE 1 PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE 2
PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE 1 PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE 2
4

VIZUALIZACE

Tento nástroj využívám nejčastěji, když je dům / byt před rekonstrukcí. Cílem je ukázat zákazníkovi možný potenciál, jak by mohl dům /byt vypadat po rekonstrukci. To však nekončí, je třeba takovouto vizualizaci spočítat, kolik by to stálo, aby byla skutečně realizovatelná. To je však další příběh ( odkaz na článek) 

VIZUALIZACE 1 VIZUALIZACE 2
5

HOME STAGING

Můžete mít profesionální fotky, ale pokud interiér bytu / domu nebude připravený tzv. Home Staging, tak Vám skvělé fotky nepomohou. Proč myslíte, že hotelové řetězce mají vždy perfektně interér připravený ( aranžovaný) ? NO PŘECI ABY OSLOVIL ZÁJEMCE MEZI KONKURENCÍ.

Nezapomeňte se podívat i na počasí, také hraje roli v celkovém dojmu z fotky.

Nevýhodou reálného Homestagingu je časová náročnost

HOME STAGING 1 HOME STAGING 2
HOME STAGING 1 HOME STAGING 2
HOME STAGING 1 HOME STAGING 2
6

VIRTUÁLNÍ STAGING

Dnešní možnosti počítačové grafiky vybavení interiéru mi umožňují vybavit místnosti rodinného domu. Tento způsob bývá často více efektivní jak z pohledu času tak z pohledu peněz. Cíl je vždy stejný předložit potenciál možného využití a uspořádání místností.

VIRTUÁLNÍ STAGING 1 VIRTUÁLNÍ STAGING 2
VIRTUÁLNÍ STAGING 1 VIRTUÁLNÍ STAGING 2
VIRTUÁLNÍ STAGING 1 VIRTUÁLNÍ STAGING 2
7

PROFESIONÁLNÍ TEXT

Někteří lidé jsou vizuální, jiní analytičtí. Text musí být výstižný, čtivý, strukturovaný odstavci, nadpisy atd. Současně je třeba připravit text pro videoprohlídku

8

AI

Umělá inteligence

Ve své praxi běžně používám služeb umělé inteligence. Vše s cílem maximálního efektu pro klienta při prodeji nemovitosti. 

9

VIDEO PROHLÍDKA

Video je fenomén. Inzerát, který obsahuje video prohlídku má až o 600 % vyšší návštěvnost. Efektivní je cílit reklamu na video prohlídku.

10

PŮDORYS

Jedna věc je pro potenciálního zájemce velmi důležitá. Mít představu o prosotru. Jak by mohl v nemovitosti žít, jak ji zařídit, jak se "vejít".

Každý se v půdorysu orientuje jinak, proto je třeba používat co nejpřehlednější způsob.

11

PŘESNÉ INFORMACE

Při prodeji jsou důležité přesné informace. Například to, jestli se jedná o užitnou nebo podlahovou plochu. Jaké jsou měsíční náklady nemovitosti. U bytu je pak důležité například, jak je to s fondem oprav a hospodařením bytového družstva či SVJ.

majiteli nemovitosti, posílám on-line odkaz pro vyplnění (náhled)

12

PENB

Průkaz energetické náročnosti budov.
42 % nemovitostí v ČR má chybně uvedeno písmenu G mimořádně nehospodárná. Často se potenciální zájemce neozve právě proto, že vidí G. A přitom je důvodem jen špatně odvedená práce makléře v prezentaci nemovitosti. Dnešní zájemce řeší jaké jsou k hypotéce měsíční náklady / rozpis služeb. 

13

3D SCAN NEMOVITOSTI

Nejmodernější technologie pro prodej nemovitosti. Díky 3D scanu získá zájemce detailní přehled.

 

14

ROZHOVOR S MAJITELI

Jedná se o obrovsky efektivní video. Rozhovor vytváří důvěru v prodávanou nemovitost. Podívejte se, jak může takové povídání vypadat. Jedná so o rozhovor s majitelem, který sdílí ideu, kvalitu provedeného materiálu k prodeji domu za více než 59 mil. Kč.

15

TECHNICKÁ INSPEKCE

TECHNICKÁ INSPEKCE

Detailní odborné prověření nemovitosti („inspekce nemovitosti“) pomůže identifikovat závady včetně jejich závažnosti. Současně Vám tato inspekce dává do ruky zbraň, že Váš dům je v pořádku a v perfektní kondici. Současně si ušetříme čas dotěrnými dotazy či schůzky se stavaři.

16

atd....

17

3. PROPAGAČNÍ ČÁST

18

SAMOSTATNÁ STRÁNKA NEMOVITOSTI

Dnes nestačí jen inzerovat na realitních serverech. Vytvářím pro vaši nemovitost stránku, kde bude prezentována jen a pouze ta vaše. Například takto:

1. https://milanbrecka.cz/prodej-usedlosti-zitenice

2. https://milanbrecka.cz/bytovy-dum-nachodska

3. https://milanbrecka.cz/stavebni-pozemek-kamenice-teptin

 

19

Realitní servery

Při propagaci nemovitosti samozřejmě nevynechám žádný významní realitní portál. Ten kdo kupuje musí zkrátka vědět, že tu pro něj nemovitost máme

20

PRAVIDELNÉ TOPOVÁNÍ + AKTUALIZACE

Udržet vaši nemovitost na prvních pozicích na realitních portálech je povinnost profesionála. Docílíme toho tzv. topování. Stojí to každý den peníze, ale u mých nemovitostí je denní topování samozřejmost. 

Současně je třeba udržovat inzerát aktuální v ročním období + aktualizace na internetu.

21

Zvýhodněné pozice

Různé realitní portály umožňují různé zvýhodněné pozice - zviditelnění inzerátu. Využít těchto placených pozic má smysl, díky tomu nabídneme vaši nemovitost mnohem většímu počtu zájemců. 

22

Facebook reklama

Dává smysl ivestovat peníze tam, kde jsou miliony lidí.

23

Sociální sítě sdílení

Každou novinku a každou prodávanou nemovitost sdílím na svém profilu.

24

REKLAMA NA YOUTUBE

25

REELS

POPULÁRNÍ PRO DNEŠNÍ DOBU

Krátká sekvence, která představí hlavní benefity a lokalitu. Cílem je přimět sledující k prokliku a získání bližších informací. 

26

Databáze

V mé databázi kontaktů je tisíce klientů, kteří prodávají, kupují... dáme jim vědět, že právě vaše nemovitost je na prodej. 

27

OFF-LINE

Tištěná reklama

Místní tisk, měsíčník vaší radnice... to jsou místa, kde můžeme nabídnout vaši nemovitost. I taková forma propagace může v 21. století zafungovat. 

OFF-LINE 1 OFF-LINE 2
28

Plachty

Je vaše nemovitost na frekventovaném místě? Pak můžeme např. na váš plot umístit plachtu NA PRODEJ s odkazem přímo na samostatnou internetovou stránku nemovitosti. A oslovíme tak lidi ve vašem okolí. 

Reference

Všechny reference

Videotipy

Videoreference

Videoreference

Jak získat byt do nájmu

Chcete zvýšit svou šanci vámi vybraný byt získat ? Pak dodržte tyto pravidla a byt může být Váš. 

Jak prodat svou nemovitost ?

Jak vybrat správného nájemníka

Klíčový prvek klidného průběhu nájmu včetně včasné úhrady je výběr nájemníka. Jak na to najdete ve videu.

Sočuasně takovému zájemci o pronájem posílám k vyplnění formulář, kde kvalifikuji zda se do konkrétního nájmu daného majitele hodí.

Formulář k nahlédnutí

Příprava bytu Libčice nad Vltavou

Majitel se rozhodl po svém bydlení a následně po bydlení svých nájemníků byt prodat. 

Na základě recenzí jsme opět prošli celým bytem a nacenili jednotlivé práce. 

Zde vidíte výsledek:

Byt Střížkov - před úpravou

Prodej bytu a jeho stav po odstěhování majitele. Opět jsme s svým týmem: 

1. Připravil Kalkulaci

2. Odsouhlasil rozsah a kalkulaci

3. Do 14 dnů zajistil opravu 

4. Odsouhlasil a nechal zaplatit majitele

5. Pířpprava bytu k prodeji

Případová studie - Prodeje bytu 2+1 - Vokovice

Majitel má požadavek na dosažení maximální ceny s tím, že potřebuje pomoci s přípravou. 

Po první schůzce jsme se dohodli, že mám kontakty a zkušenosti na to, celou opravu zajistit. Viz. video:

 

Fáze opravy a její proměna:

 

Poslední fáze byla připravit prodejní video, které osloví požadované zájemce. Jsme si vědomi konkurence, která prodává byty již po kompletní rekonstrukci a těm jsme nechtěli konkurovat. Současně jsme věděli, že hluk z ulice omezuje atraktivitu bytu. 

Díky tomu, že jsme si vědomi nevýhod a současně i výhod, nastavili jsme cenu 5,9mil. a díky konkurenci, která byla cenově přespříliš vysoko našli jsme několik zájemců, kteří byli ochotni mezi sebou vyjednat cenu až na částku 6,1mil. tedy majitel naprosto spokojen. 

 

PODCAST -Milan Břečka

Robot

Dobrý den,

jsem AI verze Milana. Pomáhám mu pečovat o návštěvníky jeho webu v době, kdy on je na prohlídce či na podpisu rezervační smlouvy a nemůže sám odpovídat.

Ptej se mě na cokoliv z oboru realit. Pokusím se ti odpovědět stejně dobře jako skutečný Milan. Pokud bych si nevěděl s něčím rady, dám vědět Milanovi, aby se ti ozval osobně.

Sem napište svůj dotaz:

Generování...

On-line konzultace

Jsme efektivní, můžeme zavolat a současně můžete vyplnit náš on-line Dotazník k prodeji bytu. a nebodotazník k prodeji domu


Kdo je Milan Břečka

Jsem je zkušený a stále učící se realiťák razící heslo:

BUĎ MÁŠ VÝSLEDKY NEBO VÝMLUVY. NEMŮŽEŠ MÍT OBOJÍ

foto_s_klienty_2023 Podpis_zaksinska_2023 predani_2018 predani_2023 predani_foto_2023  

IMG_9160

 Jsem týmový hráč, proto se obklopuji týmem lidí, kteří jsou zaměřeni na spokojenost klienta a kvalitně odvedenou práci. 

  1. Hodinový manžel - skvělý pán se vstřícným přístupem a odhodláním uspět 
  2. Studio Barák - nafotí, natočí, připraví, otextují, nadabují a další... 
  3. Sabina - asistentka a klíčová postava v mém týmu ( má skvělý zákaznický přístup a prostě dýchá pro Vás)

Mám zkušenosti s typy majitelů:

  • rozhádaní majitelé
  • rozvádějící se manželé
  • dědicové
  • introverti ( neradi komunikující)
  • učitelé
  • podnikatelé
  • psychologové
  • obchodníci a majitelé firem
  • developeři
  • cizinci
  • mladý pár nemající zkušenost
  • investoři
  • a další....

 

Prodal jsem:

  • developerský projekt ( Třebonice) 
  • byty
  • domy ( velké či malé)
  • pozemky - lesy, louky, luky, pole
  • prodejnu
  • a další....

Zakládám si na:

Recenzích neboť věřím, že osobní doporučení na základě vlastní zkušenosti Je NEJVÍC. 

Filozofie

Rád propojuji svět investic jako investor a současnou znalost potřeb kupujících z každodenní komunikace lidí hledajících bydlení přes 12let. 

Mám za sebou několik investičních nemovitostí a malé developerské projekty, na kterých sbírám zkušenosti, které opět rád přenáším do realit a zlepšuji tak prodejnost majitelům nemovitostí. 

Proč právě se mnou?

DŮVĚRA

Bez důvěry nelze úspěšně prodat. Důvěra v makléře je klíčovým prvkem.

VÝKON

Majitel očekává výsledky, které vedou k vyhledání Kupce. 

RECENZE

Tvoje doporučení je základem pro dlouhodobou spolupráci. Mým cílem je budovat vzhtah a být rodinným makléřem.

Milan Břečka
12
A pořád se učím
1074 +
Tolik lidí ví, jak to dělám
232
Prodáno a Pronajato

Kontakt

Nejlepší je se potkat a zjistit, zda se propojíme se společnou vizí, jak má prodej vypadat. 

Kontaktní formulář

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


Stáhněte si zdarma

Úspěšné kroky k prodeji

zpracováním osobních údajů