Jak jsem prodal byt o 220 tisíc více než byla původní představa
První schůzka a získání klíčových informací
Byl jsem doporučen lidem, kteří neměli žádné zkušenosti s prodejem nemovitosti. Na první schůzce jsem se zaměřil na:
- získání představy o tom, proč chtějí byt prodat
- do jaké doby chtějí získat peníze
- zjistit současný stav bytu a domu, včetně plánovaných oprav a stavu fondu oprav
- dále jsem klienty informoval o aktuální situaci na realitním trhu a dohodli jsme další setkání ohledně projednání prodejní strategie
Analýza trhu a stanovení ceny
Po první schůzce jsem provedl analýzu trhu, podíval jsem se na konkurenci a srovnal nabízené byty v původním stavu s byty po rekonstrukci. Během prodeje je důležité neustále sledovat vývoj konkurence. Na základě získaných informací jsem navrhl cenu, kterou jsme si po vzájemné dohodě s majitelem odsouhlasili. Tím mohla začít cesta komplexní přípravy k uvedení bytu na trh. viz. STRÁNKA NEMOVITOSTI
Prezentace a nasdílení inzerátu
Dalším krokem po připravené prezentaci bylo nasdílet byt do databáze poptávajících, včetně uzavřené skupiny pro realitní makléře a na inzertní servery. Sdílení všech klíčových informací se zájemci o koupi šetří čas oběma stranám a zvyšuje efektivitu prodeje.
Každý krok mého týmu byl kozultován s majiteli tak, aby měli přehled, co děláme, kde jsme, kam se posouváme, jakou máme zpětnou vazbu a co bude následovat. Věřím, že vzájemná komunikace je klíčem k úspěšnému prodeji a budování vzájemné důvěry.
Úspěšný prodej a začátek další spolupráce
Díky pečlivé přípravě, analýze trhu a efektivní komunikaci i se zájemci (zde patří velké díky především Sabině) se nám podařilo prodat byt za částku 6.400.000 Kč, tedy o 220 tisíc více, než jsme původně plánovali a vše jsme ke spokojenosti všech zúčastněných zvládli za měsíc.
Pokud se se mnou budete chtít o něčem poradit, kontaktujte mě prostřednictvím kontaktů na mém webu. Rád Vám pomohu dosáhnout podobných úspěchů při prodeji Vaší nemovitosti.
Reference makléře a jeho týmu
```