Tip pro Vás: 

Jak poznat dobrého makléře? Tenhle trik funguje! ?

Zavolejte a ověřte jak bude prodávat / prezentovat Vaší nemovitost, zjistitěte zda Vám zavolá zpět, zjistěte jak dobře zná své nabídky.

 Prodej je týmová práce a dělí se na 3 fáze:

1) PŘÍPRAVNÁ

2) PREZENTAČNÍ

3) PROPAGAČNÍ 

1

1.PŘÍPRAVA

Hodinový manžel dokáže nacenit a zajistit (doporučené) opravy, aby nemovitost při prohlídce udělala na potenciální kupce skvělý první dojem.

Ke každé zakázce děláme podrobnou kalkulaci

 

2

2. PREZENTAČNÍ ČÁST

3

PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE

Atraktivní fotky zvyšují zájem, odlišují se od konkurence a motivují zájemce mimo jiné k prohlídce. 

PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE 1 PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE 2
PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE 1 PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE 2
PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE 1 PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE 2
4

VIZUALIZACE

Tento nástroj využívám nejčastěji, když je dům / byt před rekonstrukcí. Cílem je ukázat zákazníkovi možný potenciál, jak by mohl dům /byt vypadat po rekonstrukci. To však nekončí, je třeba takovouto vizualizaci spočítat, kolik by to stálo, aby byla skutečně realizovatelná. To je však další příběh ( odkaz na článek) 

VIZUALIZACE 1 VIZUALIZACE 2
5

HOME STAGING

Můžete mít profesionální fotky, ale pokud interiér bytu / domu nebude připravený tzv. Home Staging, tak Vám skvělé fotky nepomohou. Proč myslíte, že hotelové řetězce mají vždy perfektně interér připravený ( aranžovaný) ? NO PŘECI ABY OSLOVIL ZÁJEMCE MEZI KONKURENCÍ.

Nezapomeňte se podívat i na počasí, také hraje roli v celkovém dojmu z fotky.

Nevýhodou reálného Homestagingu je časová náročnost

HOME STAGING 1 HOME STAGING 2
HOME STAGING 1 HOME STAGING 2
HOME STAGING 1 HOME STAGING 2
6

VIRTUÁLNÍ STAGING

Dnešní možnosti počítačové grafiky vybavení interiéru mi umožňují vybavit místnosti rodinného domu. Tento způsob bývá často více efektivní jak z pohledu času tak z pohledu peněz. Cíl je vždy stejný předložit potenciál možného využití a uspořádání místností.

VIRTUÁLNÍ STAGING 1 VIRTUÁLNÍ STAGING 2
VIRTUÁLNÍ STAGING 1 VIRTUÁLNÍ STAGING 2
VIRTUÁLNÍ STAGING 1 VIRTUÁLNÍ STAGING 2
7

PROFESIONÁLNÍ TEXT

Někteří lidé jsou vizuální, jiní analytičtí. Text musí být výstižný, čtivý, strukturovaný odstavci, nadpisy atd. Současně je třeba připravit text pro videoprohlídku

8

AI

Umělá inteligence

Ve své praxi běžně používám služeb umělé inteligence. Vše s cílem maximálního efektu pro klienta při prodeji nemovitosti. 

9

VIDEO PROHLÍDKA

Video je fenomén. Inzerát, který obsahuje video prohlídku má až o 600 % vyšší návštěvnost. Efektivní je cílit reklamu na video prohlídku.

10

PŮDORYS

Jedna věc je pro potenciálního zájemce velmi důležitá. Mít představu o prosotru. Jak by mohl v nemovitosti žít, jak ji zařídit, jak se "vejít".

Každý se v půdorysu orientuje jinak, proto je třeba používat co nejpřehlednější způsob.

11

PŘESNÉ INFORMACE

Při prodeji jsou důležité přesné informace. Například to, jestli se jedná o užitnou nebo podlahovou plochu. Jaké jsou měsíční náklady nemovitosti. U bytu je pak důležité například, jak je to s fondem oprav a hospodařením bytového družstva či SVJ.

majiteli nemovitosti, posílám on-line odkaz pro vyplnění (náhled)

12

PENB

Průkaz energetické náročnosti budov.
42 % nemovitostí v ČR má chybně uvedeno písmenu G mimořádně nehospodárná. Často se potenciální zájemce neozve právě proto, že vidí G. A přitom je důvodem jen špatně odvedená práce makléře v prezentaci nemovitosti. Dnešní zájemce řeší jaké jsou k hypotéce měsíční náklady / rozpis služeb. 

13

3D SCAN NEMOVITOSTI

Nejmodernější technologie pro prodej nemovitosti. Díky 3D scanu získá zájemce detailní přehled.

 

14

ROZHOVOR S MAJITELI

Jedná se o obrovsky efektivní video. Rozhovor vytváří důvěru v prodávanou nemovitost. Podívejte se, jak může takové povídání vypadat. Jedná so o rozhovor s majitelem, který sdílí ideu, kvalitu provedeného materiálu k prodeji domu za více než 59 mil. Kč.

15

TECHNICKÁ INSPEKCE

TECHNICKÁ INSPEKCE

Detailní odborné prověření nemovitosti („inspekce nemovitosti“) pomůže identifikovat závady včetně jejich závažnosti. Současně Vám tato inspekce dává do ruky zbraň, že Váš dům je v pořádku a v perfektní kondici. Současně si ušetříme čas dotěrnými dotazy či schůzky se stavaři.

16

AUKCE

AUKCE MI POMOHLA ZÍSKAT Z PRODEJE BYTU 640.000,-Kč. Byt jsem měl v nabídce za 4,700,000,-Kč bez úspěchu. Měsíc před samotnou aukci jsem snížil cenu a během měsíce udělat přes 40 prohlídek. Den před samotnou prohlídkou jsem všechny zájemce obvolal a připomněl aukci. 

Na výsledek se můžete podívat ZDE:

17

atd....

18

3. PROPAGAČNÍ ČÁST

19

SAMOSTATNÁ STRÁNKA NEMOVITOSTI

Dnes nestačí jen inzerovat na realitních serverech. Vytvářím pro vaši nemovitost stránku, kde bude prezentována jen a pouze ta vaše. Například takto:

1. https://milanbrecka.cz/prodej-usedlosti-zitenice

2. https://milanbrecka.cz/bytovy-dum-nachodska

3. https://milanbrecka.cz/stavebni-pozemek-kamenice-teptin

 

20

Realitní servery

Při propagaci nemovitosti samozřejmě nevynechám žádný významní realitní portál. Ten kdo kupuje musí zkrátka vědět, že tu pro něj nemovitost máme

21

PRAVIDELNÉ TOPOVÁNÍ + AKTUALIZACE

Udržet vaši nemovitost na prvních pozicích na realitních portálech je povinnost profesionála. Docílíme toho tzv. topování. Stojí to každý den peníze, ale u mých nemovitostí je denní topování samozřejmost. 

Současně je třeba udržovat inzerát aktuální v ročním období + aktualizace na internetu.

22

Zvýhodněné pozice

Různé realitní portály umožňují různé zvýhodněné pozice - zviditelnění inzerátu. Využít těchto placených pozic má smysl, díky tomu nabídneme vaši nemovitost mnohem většímu počtu zájemců. 

23

Facebook reklama

Dává smysl ivestovat peníze tam, kde jsou miliony lidí.

24

Sociální sítě sdílení

Každou novinku a každou prodávanou nemovitost sdílím na svém profilu.

25

REKLAMA NA YOUTUBE

26

REELS

POPULÁRNÍ PRO DNEŠNÍ DOBU

Krátká sekvence, která představí hlavní benefity a lokalitu. Cílem je přimět sledující k prokliku a získání bližších informací. 

27

Databáze

V mé databázi kontaktů je tisíce klientů, kteří prodávají, kupují... dáme jim vědět, že právě vaše nemovitost je na prodej. 

28

OFF-LINE

Tištěná reklama

Místní tisk, měsíčník vaší radnice... to jsou místa, kde můžeme nabídnout vaši nemovitost. I taková forma propagace může v 21. století zafungovat. 

OFF-LINE 1 OFF-LINE 2
29

Plachty

Je vaše nemovitost na frekventovaném místě? Pak můžeme např. na váš plot umístit plachtu NA PRODEJ s odkazem přímo na samostatnou internetovou stránku nemovitosti. A oslovíme tak lidi ve vašem okolí. 

30

Provize

obrazek2

Prodej/pronájem rodinných domů: ke každému prodeji přistupuji individuálně, nejen podle potřeb majitele, ale také podle typu nemovitosti. Zajišťuji veškeré úkony spojené s prodejem, ale i pronájmem rodinných domů. Výše provize při pronájmu je 1x měsíční nájemné. Výše provize u prodeje rodinného domu se určuje podle navržené prodejní strategie a ceny domu. Není to "jen" odměna za úspěšný prodej, jde zároveň o rozpočet pro marketingové aktivity, proto se bez návrhu prodejní strategie nedá přesně říct výše provize. Pro představu se provize pohybují většinou okolo 3 - 4,5% z dosažené prodejní ceny.

obrazek3

Prodej/pronájem bytů: zajišťuji také vše potřebné při prodeji/pronájmu bytu. U pronájmu bytu je provize ve výši 1x měsíčního nájemného. U prodeje bytu, stejně jako u prodeje RD určuji výši provize podle navržené prodejní strategie a ceny bytu. Provize není nikdy "jen" odměna za úspěšný prodej, ale také rozpočet pro marketingové aktivity. Proto bez návrhu prodejní strategie nelze říct přesnou výši provize. Pro představu se provize pohybují také okolo 3 - 4,5% z dosažené prodejní ceny.

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


Stáhněte si zdarma

Úspěšné kroky k prodeji

zpracováním osobních údajů