Home staging pro mne znamená kompletní přípravu nemovitosti na prodej. Jde hlavně o odosobnění nemovitosti tzn. odstranění všech osobních věcí, které nemovitost spojují s prodávajícím. Potřebuje docílit toho, aby si zájemce snadno představil, jak se mu bude v nemovitosti bydlet.

Cílem home stagingu není rozsáhlá a nákladná rekonstrukce. Jedná se velmi často jen o drobné úkony, jako jsou úklid, aranžování dekorací a nábytku, případně změna umístění nábytku, který se v bytě už nachází. Výsledkem home stagingu je krásně čistá, vzdušná a sladěná nemovitost, která vypadá přesně tak, jak byste si přáli, aby vypadala nemovitost, kterou chcete koupit.

Proč se vyplatí homestaging?

1) Zvýšení prodejní ceny – ze své praxe vím, že díky home stagingu jsem schopný prodat nemovitost i o 10% vyšší cenu než bez něj. Jedná se o konkrétní příklady, kdy jsem přebral nemovitost po jiném makléři, který nevyužíval všechny dostupné nástroje jako home staging, marketing, virtuální prohlídky a profi fotografie.

2) Rychlejší prodej – tady záleží na nastavení optimální ceny, kde já jako makléř musím zhodnotit všechny potřebné aspekty a říci klientovi, zda jeho požadovaná cena odpovídá stávající situaci na trhu. Pokud cena odpovídá, jsem schopný nemovitost prodat do 1 měsíce.

3) Atraktivní prezentace – první dojem je přesně to, co vám pomůže k tomu, aby se o vaši nemovitost zajímalo velké množství potenciálních zájemců. Mým úkolem je zaujmout je tak, aby se rozhodli, že půjdou na prohlídku.

4) Více zájemců o nemovitost – dle svých statistik vím, že nemovitosti s home stagingem mají daleko větší návštěvnost inzerátu a tím i následně vyšší počet zájemců o prohlídku nemovitosti.