ÚVOD DO SPOLUPRÁCE LISTOPAD/2023
Toto je moje představa, jak má vypadat spolupráce při prodeji domu mezi majitelem a realitním makléřem.
Takto vypadala prezentace domu od jiné realitní kanceláře
Po úvodní schůzce ode mě majitel dostává:
prodejní strategie domu vč. cenového rozmezí
Pro celkovou Vaši spokojenost s průběhem prodeje je důležité projít klíčové bodu spolupráce:
1. očekávaná doba prodeje
3. domluvení za jak dlouho od spuštění uděláme slevu pro zajištění prohlídek
4. domluvení na investicích do marketingu a jejich rozpočtu
5. domluvení na vzhledu prezentace
6. domluvení finální kupní ceny + výše provize
7. domluvení se na právním servisu, která strana si hradí a kde bude úschova finančních prostředků
8. domluvení se na pravidelném reportu, kdy máme posílat uskutečněnou práci a výsledky
Seznam podkladů pro přípravu prezentace domu:
Marketingová aktivita skrze sociální sítě
1.Rodinný dům Dehtáry
Výsledek takové prezentace je zde:
prezentace rd lipence
youtube kanál
současná nabídka
reference
Jsem typ makléře, který si zakládá na pravidelné komunikaci. Spolupráci nevyžaduji EXL. vyžaduji díky výše uvedenému zpracování jako jediný veřejnou inzerci, protože lepší prezentaci jsem si jist že nikdo neudělá.
Pokud je pro Vás můj způsob zajímavý pošlete mi Vaše možné termíny kdy se můžeme potkat a doladit případné dotazy ke mě.
Úspěšné kroky k prodeji